Set kecantikan Shaklee

Assalamualaikum semua. 

Sekarang ni banyak sangat produk kecantikan di pasaran. Terlalu banyak jenama yang muncul bak cendawan yang tumbuh selepas hujan. Ada yang murah terlampau, dan ada juga yang mahal terlampau.

Normal la bagi seorang perempuan, mesti hendak cantik, hendak tampil menawan. Kalau tumbuh jerawat pon, kita dah bising jerawat banyak. Tak gitu, ladies? Saya pon sama! Hehe. Sibuklah mencari apa-apa ubat dan pencuci muka untuk hilangkan jerawat, untuk putihkan muka. Lagi-lagi macam saya dulu yang sentiasa ada latihan kawad pada Sabtu petang. Oh My! My face Burn!

Namun begitu, dalam kesibukan kita mencari produk kecantikan tidak kisahlah merupakan suplemen untuk di makan, atau pencuci, pencerah, sunblock atau apa-apa jenis cream, ibu putih, barangan berasaskan kolagen, kita harus ingat. Kita harus berhati-hati. Jangan terlalu ghairah sampai kita lupa kandungan berbahaya pada sebahagian produk kecantikan yang ada di psaran sekarang. Baca label, tanyakan status halal, tengok kandungan dan formula, cuba search testimoni.

OK habis pasal nasihat mencari produk. Since saya kenal SHAKLEE untuk pertahanan badan pada jangkitan virus, saya mencuba pula set kecantikan Shaklee. Untuk pengetahuan semua, sebagai seorang berkelulusan Chemical Engineer, saya tersangat berhati-hati dalam memilih set kesihatan dan kecantikan saya. Dan, saya hanya percaya jika bahannya terbukti natural dan diiktiraf ramai researchers.

Yes! Shaklee has their own researchers to prove their products have significant good improvement to consumers!



Ok, jom lihat apa yang Shaklee tawarkan untuk set kecantikan. Bergantung pada bajet anda Ok

1) Full Set kecantikan 
 
2) Set A (Vitamin C dan Vitamin E)

3) Set B ( Set A + ESP)


4) Set C (B complex + Vitamin C + Vitamin E)

Okay, dah tengok set yang ditawarkan kan? Jom kita tengok kelebihan satu persatu produk dalam set yang SHAKLEE tawarkan. Fungsi set Kecantikan SHAKLEE seperti berikut:-


Semua source produk untuk set Shaklee sememangnya dijamin natural dan berkesan. Cuma keberkesanannya bergantung kepada individu.

Semoga entri saya malam ni bermanfaat. Ingat, Jangan terlalu ghairah mencari produk kecantikan. Harus tahu apa kandungan produk terlebih dahulu dan macam mna produk tersebut akan membantu anda untuk mendapatkan kecantikan seperti mana yang anda inginkan.

Pm saya untuk perbandingan harga. InsyaAllah, saya akan sertakan bersama tips-tips kecantikan yang lain serta konsultasi pemakanan suplemen pilihan.

Salam buat anda di malam hari,
Jumpa lagi untuk segmen testimoni. 
=)


Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN