KESAN PENGAMBILAN VITAMIN SHAKLEE UNTUK JANGKA MASA PANJANG

Hai readers. Nadim percaya ramai yang nak tahu kesan pengambilan vitamin shaklee ni untuk tempoh masa yang lama kan? Maklumlah, rata-rata orang asyik suggest makan shaklee je untuk semua perkara. 

Okay, jom!

Harini nadim akan share kisah mak seorang kawan yang dah pon ambil vitamin-vitamin Shaklee selama 24 tahun. Dan kini maknya dah pon berusia 83 tahun! 

Kisah ni dikongsikan oleh Puan Aspalaila
..........

Makan supplements banyak² rosakkan buah pinggang atau hati? Betul ke membuang duit aje beli supplements? 

Meh saya tunjuk results orang yang makan supplements banyak² selama 24 tahun.

Saya terpanggil untuk share testimoni teristimewa 😍

Alhamdulillah, I have known shaklee for about 24 years because of my mom😊. 

Mak saya adalah penghidap osteoathritis pada usia 58 tahun. She was diagnosed by a doctor dan pada masa tu  beliau diberi banyak pain killer untuk legakan radangan di jari-jari kaki beliau. Symptoms:  Bengkak, panas dan sakit bila berjalan. 


Nak dijadikan asbab, saya di perkenalkan oleh kawan saya untuk beli 2 produk Alfalfa dan Ostematrix untuk mak saya.  Kawan saya kata supplements tu adalah supplements yang sangat berkuality. Sejujurnya saya takde awareness pasal vitamin dan Brand Shaklee pun saya tak kenal masa tu (tahun 1993/1994 semasa saya bertugas sebagai engineer di kilang Hewlett Packard, Penang)

Alhamdulillah hanya dalam masa 2 bulan mengambil supplementants tu,  mak saya dah tak bergantung dengan pain killer lagi.  Alhamdulillah, We were happy😊 

Bermula dari situlah,  mak saya sangat percaya dengan produk Shaklee sampai hari ni. Her star product sememangnya alfalfa😃

Semalam saya bawa beliau pergi her regular check up dan kami dapat review yang baik tentang blood test results mak saya. Sekarang mak saya berusia 83 tahun dan dah mengamalkan Shaklee selama 24 tahun. Mak saya mengamalkan banyak produk Shaklee selain alfalfa dan Ostematrix. She takes dalam lebih kurang 10 jenis vitamins. 

Ini results beliau semalam: 

No diebetes - Gula 5.4
Buah pinggang ok
Liver sihat
Total Cholesterol cantik 4.7
Triglyceride 0.5 < 1.7 very good

Cantikkan?😊 

So overall... Doctor was impressed with my mom’s results

She continues with her blood pressure medication with a very minimum dose(40mg). It was prescribed to her for the past 2-3years. Doc said it is important to avoid complications. 

Selain ubat blood pressure tu... my mom tak ambik apa-apa ubat lain. Sementara some people of her age ada yang bergenggam makan ubat,  she maintains healthy dengan mengamalkan supplements..Alhamdulillah!

Ini satu berbezaan yang sangat ketara dan kesan yang amat membahagiakan - Walaupun ambik banyak vitamin dan dah mengamalkan selama 24tahun. Liver & kidney mak sangat sihat.  

Apa my mom ambik? Panjanglah pulak nak cerita kat sini. PM saya kalau nak tau ya. 

Since takde penyakit chronic ...mak saya tak pernah pantang sebarang makanan. Masih enjoy foods macam orang lain. Mak saya memang makan dengan kadar yang sederhana. So semalam kami pekena teh tarik 😜

Everytime check up... Doctor akan buat test utk check her memory & yesterday buat sikit fitness test.

Alhamdulillah she is healthy & fit at the age of 83! This is really the best gift from Allah.  

Changing brands can change your life❤

Let’s be part of the shaklee effects😎


Berminat untuk mendapatkan supplement shaklee untuk terus kekalkan atau tingkatkan mutu kesihatan? Jangan malu² untuk hubungi nadim

Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)
♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Comments

  1. Numpang promo ya Admin^^
    ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajoqq^^com...
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN