KETUA PAKAR PERUBATAN SAKIT KANSER IBU SARANKAN SUPPLEMENT!

Dalam ramai-ramai orang sibuk mengatakan tak perlu ambil supplement, seorang aktivis supplement tampil menyuarakan saranan ketua pakar perubatan kepada arwah ibu beliau tentang pengambilan supplement. 

Waktu arwah mak beliau sakit kanser dan doktor dah tiada solusi kimia, kerana ibunya juga ahli farmasi di Hospital Klang refuse nak teruskan kemo. 

Mak cakap sakit, panas sangat. "Mak tak tahan, Long"

Ketua doktor pakar di Hospital Klang bagitahu,

"Mak awak ni hanya ada satu pilihan yang baik untuk diusahakan - inject vitamin C 5000mg sehari. Awak kena buat di luar. Hospital ni tiada servis itu. Cari yang betul-betul bagus. InsyaAllah ada peluang sembuh"

Kenapa injection, bukan jenis telan?
Sebab Mak Tuan M. Firdaus Baharuddin ni dah start guna tiub untuk makan minum.

Katanya, 
Jika saya kenal Shaklee lebih awal, InsyaAllah saya akan usahakan beri Mak Vitamin C Shaklee 5000mg sehari dengan cara dilute di dalam air & masuk melalui tiub.

Itu option yang murah, yang rasanya semua orang ada. Baru RM156 sebulan. 

Iya, sebotol baru RM78, boleh tahan 18 hari jika ambil 5000mg sehari. Ambilan ini dipanggil "Mega Dose Intake".

Nak inject Vitamin C? Kami tak mampu.
Kami dah tanya, sekali inject 1000mg RM100++. Jika 5000mg sehari, setiap hari? Tak ke dah dekat RM20k sebulan untuk inject Vitamin C saja.

Kami tiada kewangan yang baik pada waktu tu. Saya & wife berhenti berniaga sepenuhnya untuk jaga arwah Mak waktu sakit selama setahun. Kami siap pindah masuk rumah Mak dengan anak ber-6.

Memang kami tak mampu nak adakan RM20k sebulan untuk inject Vitamin C pada Mak waktu tu. Kami hanya boleh layan Mak hingga Mak meninggal. Kami tak mampu nak bantu rawat Mak dengan cara terbaik. Allah. Ampunkan kami.

Jadi, sejak ada pengalaman begitu, Tuan Firdaus kini teruskan usaha beliau untuk membantu lebih ramai lagi orang sakit di luar sana berikhtiar dengan supplement shaklee.

Apa yang beliau mahukan adalah lebih ramai orang sakit (dan ahli keluarga mereka) rasa dan nampak mereka ada peluang ikhtiar untuk sembuh serta sihat semula walau dah ada kanser tahap 4, hatta sedang menanggung kanser terminal. InsyaAllah boleh diberikan kesembuhan.

Doakan kami sebagai pengedar Shaklee bertauliah kuat dan semakin bagus di lapangan ini. Ini perjuangan seumur hidup kami, insyaAllah.

Dengan Big Why ini, apapun doktor skeptikal cakap, atau mana-mana individu cakap pada saya - InsyaAllah saya tetap dengan perjuangan bawakan solusi Shaklee kepada orang ramai.
**************

Terima kasih Tuan Firdaus atas perkongsian yang sangat bermakna ni.

Supplement ternyata dan terbukti bukanlah ubat untuk merawat penyakit apatah lagi penyakit kritikal. Tapi pengambilan supplement aka makanan tambahan pada pesakit kritikal sangatlah perlu untuk membantu penyembuhan penyakit.

Pengambilan antioksidan secara megadose insyaAllah membantu sel badan bertahan dan melawan kerosakan yang ada supaya slow down kerosakan itu, dan tak buatkan jangkitan merebak kepada sel sel yang lain.

Sebelum tu, jom dengar pendapat seorang lagi Pakar Bedah, Dr Shazian tentang pengambilan supplement.

Jika anda ketika ini menghadapi masalah hampir sama dengan ibu Tuan Firdaus, usahakanlah ambil megadose antioksidan seperti Vitamin C, Vitamin E, Vitamin A, dan polifenols.

Untuk mendapatkan konsultasi lanjut, boleh terus menghubungi kami di:

 Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN