SHAKLEE CHANGE MY LIFE



Saya dulu nak jadi doktor, atau apa-apa bab kesihatan.

Masa berlalu m, terjebak dengan engineering tapi masih otak medik and kesihatan.

Termakan Shaklee dan terus terjebak dengan Shaklee😀

Dulu, tak pandai pon berniaga. Infact memang tak pernah fikir pon bisnes2 ni.

Dalam Shaklee saya diajar banyak benda.

Nak rezeki banyak, kene banyak menjaga hubungan.

Jaga hubungan dengan Allah setiap masa,
Jaga hubungan dengan parents,
Jaga hubungan dengan pasangan,
Jaga hubungan dengan cikgu

Nak suruh orang tahu kebaikan shaklee, nak tambah manfaat kepada lebih ramai orang, nak orang lain berjaya dengan shaklee,

Saya kene lebih banyak sharing. Minimum posting FB sehari 6x.

Semua orang saya shaklee kan. Sebab saya tahu dan saya nk orang lain tahu, SHAKLEE NI BAGUS.

Dan kini, 1 family saya Shaklee. Hahahha.

Jana income dan sihat selalu dengan shaklee.

Shaklee: creating healthier live

Your health and beauty consultant,
Nadimah Muhammad| 014-9408215

#shakleemeru #immunebooster #setkanak2 #nutriferon #setkurus #setkurusmenyusu #tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN