Rahsia doktor kekal bertenaga walaupon sarat hamil

Assalamulaikum dan salam sejahtera.

Nama saya ialah Najihah Abdul Mutalib, seorang ibu bekerjaya dan mempunyai 6 orang anak termasuk sepasang kembar. Perkenalan saya dengan Shaklee bermula sejak sebelum saya hamil anak ke-5 iaitu kira-kira lebih lima tahun yang lalu. Alhamdulillah setelah 5 tahun saya mengamalkan suplimen dan produk Shaklee yang lain, banyak kesan yang telah saya serta keluarga rasai sejak dulu hingga kini.


Alhamdulillah, kali ini saya dengan berbesar hatinya ingin berkongsi dengan anda semua satu lagi #shakleeeffect yang saya sendiri alami terutamanya ketika hamil atau ketika tempoh penyusuan anak. Saya percaya ramai di kalangan ibu-ibu hamil dan menyusui anak sering menghadapi masalah keletihan atau kurang cergas dan kurang bermaya terutamanya jika kita berpuasa wajib mahupun sunat. Dulu saya juga sering mengalami masalah ini. Keletihan melampau atau kurang bermaya dan kadang-kadang boleh membawa kepada pedih ulu hati serta muntah-muntah kerana berpuasa ketika sarat hamil mahupun ketika tempoh menyusukan anak.
.

Walaupun adanya rukhsah atau keringanan tertentu yang diberikan kepada kaum ibu terutamanya ibu hamil (untuk berbuka puasa), namun kita pun pastinya tidak suka untuk berbuka puasa begitu sahaja tanpa ada rasa tanggungjawab untuk berikhtiar menyelesaikan masalah yang kita hadapi itu. Kekadang, bila situasi ini berlaku, saya jadi tidak bersemangat untuk melaksanakan sebarang jenis tugasan yang diberi, asyik nak tidur je kerjanya. Dah tu, bila rasa letih dan anak-anak kecil pula datang mengganggu, dan mulalah selepas itu rasa macam nak marah, stress dan seumpamanya.
.

Alhamdulilah, selepas saya mengambil Set Mighty Three Gems Shaklee, saya perasan bahawa masalah yang saya hadapi itu tiada lagi. Saya tidak lagi berasa lemah longlai, sakit kepala dan sakit ulu hati selepas saya mengambil ESP Protin Soya Shaklee, Meal Shakes dan Perfomance Drink. Kebiasaannya, saya mengambil set vitamin ini ketika bersahur dan juga waktu berbuka puasa. Malahan, sebenarnya set ini bukan sahaja bagus diambil oleh ibu hamil atau menyusu tetapi juga boleh diamalkan oleh kanak-kanak, warga emas dan semua golongan masyarakat.
.

ESP Shaklee berfungsi untuk mengembalikan tenaga kita yang telah hilang dan mengekalkan rasa kenyang itu untuk satu tempoh yang agak panjang. Selain itu, ESP dapat mengurangkan rasa lapar dan ia juga amat kaya dengan 9 Asid Amino lengkap yang amat diperlukan oleh tubuh. Gabungan antara ESP dan Meal Shakes amat membantu memberikan rasa kenyang yang lama dan berpanjangan kepada tubuh kita. Sementara pengambila Performance Drink pula amat membantu mengekalkan cecair yang diperlukan oleh tubuh dan secara tak langsung dapat mengurangkan rasa dahaga yang melampau.
.

Sebenarnya Set Mighty Three Gems ni amatlah sesuai diamalkan oleh semua peringkat umur dan bukan hanya ketika berpuasa sahaja. Saya sendiri sampai sekarang masih minum vitamin-vitamin ini untuk memberi tenaga yang banyak digunakan sehari hari. Tambahan pula saya ni mempunyai 6 orang anak yang masih kecil dan bekerja pula, sudah semestinya tubuh badan akan merasa letih jika tidak dijaga sebaiknya. Saya juga memberi anak-anak minum vitamin-vitamin ini terutamanya ketika bersahur kerana ia amat membantu mengurangkan rasa letih anak-anak dan dapat membantu mereka meneruskan puasa hingga selesai.
.

Kini, minumam pemberi tenaga ini terutamanya ESP telah menjadi minuman kegemaran kami seisi keluarga. Saya amat bersyukur dan berterima kasih kepada Allah kerana membuka hati saya untuk mencuba vitamin Shaklee. Kepada anda yang mempunyai masalah letih-letih badan, lemah dan tidak bermaya sama ada ketika hamil atau tidak, menyusukan atau tidak, atau semua golongan sekalipun bolehlah mencuba ESP, Meal Shakes dan Performance Drink Shaklee ini. InsyaAllah pasti ia dapat menyelesaikan masalah anda dan yang penting sekali SHAKLEE adalah SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM.

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN