KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE?



Ramai sangat tanya saya kenapa saya pilih untuk stay dengan Shaklee, kenapa saya makan shaklee, kenapa jual shaklee?

 shaklee shaklee shakleešŸ˜€

Salah satunya adalah kerana LANDMARK STUDY!

Woahh. HEBAT!

Yang buat pon hebat. Dr Gladys Block from 2nd Best Medicine University in the world, univ of Berkeley!

Wei, syarikat lain mana bagi orang lain buat research pasal produk2 dia and publish kat jurnal yang semua netizen boleh baca!

Kalau hasil kajian tu FAILED, camno??

LINGKUP COMPANY!

Dan, Dr Gladys ni pilih mereka yang dah consume pelbagai vitamin Shaklee lebih 20 tahun supaya data daripada mereka ni DEPENDEN. VALID! Judgement yang sangat betul.

EFFECT JANGKA MASA PANJANG YANG KITA NAK TAHU!

Ambil Bcomplex n Vitalea iron untuk gantikan PAINKILLER  kalau migrain amd darah rendah 2-4biji sehari akan ada EFFECT BURDEN PADA GINJAL TAK dalam masa panjang?

Ini yang kita nak tahu.
Dan hasilnya??

Yeahhh. Pengguna Shaklee menunjukkan bukti mereka lebih sihat daripada orang lain yang tak ambik suplement dan ambik suplement lain!
Dan takd kes burden ginjal or any harmfull.

Ramai orang hanya pilih buat study atas single user vitamin sahaja. Ada jugak yang hanya klinikal studies je. Check kandungan vitaminnnnn.

Ini tidak valid untuk kita judge, kalau kita makan suplement diorang; ada apa-apa effect tak pada kita 10 tahun lagi? 20 tahun lagi?

Belum lagi supplement yang dibeli secara kilo yerrršŸ˜£

Dengan Shaklee, SAYA SANGAT YAKIN KESIHATAN SAYA DI TAHAP OPTIMUM!

Yeahhhhh. Jom SHAKLEE!

Hubungi Nadim untuk set korang!

014-9408215

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#lifeamazing

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN