LOSYEN BABY BEBAS PARABEN

Rata-rata orang fikir barang SHAKLEE MAHAL!

Betul tak?

HERBAL BLEND CREAM TERMURAH PASARAN BEBAS PARABEN

Hahahhaha. Saya dulu tak kenal shaklee langsung sampai la saya tengok kak Farhana Md Shah hari2 promote shaklee.

Saya tanya dia, set resdung berapa? Dia bagi saya harga retail. Terus saya tanya harga ahli berapa?

Then sign up shaklee sebab nak harga lagi murah and memang vitamin C and Bcomplex saya beli lebih murah daripada pasaran.

Ini adalah cream herbal blend. Item PALING MURAH DALAM SHAKLEE.

Tapi SANGAT BANYAK MANFAATNYA terutama pada Zayyad Zikri.

And mama culik jugak sapu kat tangan and kaki untuk lembutkan kulit😄

Dapatkan Herbal Blend hanya DENGAN RM 27.50 sahaja.

Sangat bagus untuk kulit bayi, menghilangkan merah2 di celah peha akibat pemakaian pampers and kene gigit nyamuk.

Saya guna untuk kembung perut and turunkan temperature bila dia demam juga😀

Dapatkan 1 untuk setiap keluarga😀

Jom pm!

Nadimah Muhammad
014-9408215

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN