LUKA BERSALIN CEASER SEMBUH CEPAT WALAUPON BERPANTANG SENDIRI

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 5
TESTIMONI 13 : HAYATI ISMAIL

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Saya Hayati Ismail.Saya adalah Mama kepada 5 orang cahaya mata.Saya mula berkenalan dengan suplemen Shaklee pada tahun 2014 dan sehingga kini masih setia.
.

Saya mula jatuh cinta dengan suplemen Shaklee melalui Set Berpantang. Masa tu saya berpantang anak yang ke 4. Melahirkan anak melalui pembedahan memberi cabaran besar buat saya. Iyelah kan...saya kena fikir macam mana nak uruskan anak-anak dan diri sendiri...Maklumlah berpantang sendiri katakan...
.

Tapi selepas mengambil suplemen Shaklee.Saya rasa badan semakin pulih dengan cepat.Sepanjang hari bertenaga dan kurang stress.Paling saya suka luka cepat sembuh.Alhamdullilah...susu pun meriah.Murah rezeki Abang Chik Hadif.
.

Suplemen Shaklee yang membantu saya semasa berpantang ialah ESP,Vitamin C,Vitalea,Ostematrix,Alfalfa Complex ,Zinc Complex
dan B Complex.
.

Tidak lama selepas itu,saya mengandung lagi. Apa lagi saya terus ambil Set Kehamilan Shaklee . Sepanjang tempoh kehamilan saya tidak menghadapi sebarang masalah.
.

Kalau dulu setiap kali mengandung cek HB lah yang paling saya tak suka.Iyelah ... selalu dapat result yang tak cantik. Tapi selepas mengamalkan Set Kehamilan Shaklee.
.

Result HB saya cantik aje.Nurse pun senyum aje...
Iyelah...diaorang pun mesti suka  tengok result kita cantikkan... saya lagilah senyum sampai ke telinga...
.

Kemudian saya teruskan dengan Set Berpantang dan Menyusu Shaklee... Sekali lagi saya melahirkan anak melalui pembedahan. Tapi kali ni tak menjadi masalah pada saya...
.

Alhamdullilah...walaupun sekarang Adik Harraz dah berumur 2 tahun 2 bulan.Dia masih BF baby Mama tau.
.

Antara kebaikkan berpantang yang saya dapat dengan suplemen Shaklee adalah :

🍀 Luka bersalin cepat sembuh
🍀 Bertenaga sepanjang hari
🍀 Menguatkan imun tubuh ibu dan anak
🍀 Mengawal emosi ibu dari stress
🍀 Mengelakkan rambut gugur
🍀 Susu badan meriah
.

Pengalaman berpantang dengan suplemen Shaklee adalah satu pengalaman yang luarbiasa bagi saya.Maklumlah sebelum ni saya ada cuba pelbagai produk berpantang.Tapi berpantang dengan suplemen Shaklee memang terbaik.
.

Bagi kawan-kawan yang masih tercari-cari suplemen untuk berpantang.Saya syorkan anda mencuba set berpantang Shaklee...Di jamin selamat,semulajadi dan berkesan.

Apa ada dalam Set berpantang Shaklee? Klik video ni untuk info lanjut


Untuk dapatkan set bersalin pembedahan ni, anda hanya perlu hubungi kami di: 

Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN