SUPPLEMENT ANTI PENUAAN

Bila kita sebut tentang supplement anti penuaan, ramai yang salah faham tentang konsep penuaan. 

Penuaan pasti akan berlaku pada setiap orang yang panjang umur. Tapi penyakit penuaan itu boleh berlaku pada semua orang. Tak kira pada mereka yang berumur 50 tahun, 60 tahun, hatta 10 tahun sekalipon. 

Nadim pernah dapat customer mencari supplement untuk anak beliau yang baru berumur 10 tahun dan ada diebetes jenis 1 sejak lahir. Wow! Ku sangkakan diebetes hanya terjadi pada orang berumur 30-an jer! 

Penyakit-penyakit penuaan ini boleh berlaku akibat sel sel badan kita rosak. Atau lebih dikenali sebagai degenerative disease. Dan ianya berpunca bukan daripada jangkitan kuman. 

Bila sel badan kita rosak, akibat pelbagai punca yang boleh menyebabkan kerosakan sel, kita terdedah dengan risiko penyakit penuaan ni lah. 

Jadi, bagi mengelakkan masalah-masalah sel badan rosak, tak boleh bekerja dengan baik dan nak elakkan penyakit-penyakit ni, kita perlu ambil supplement anti penuaan. 

Supplement anti penuaan yang sangat terkenal dan berkesan adalah Vivix. Vivix dirumus khas menggunakan 4 bahan utama yang mengandungi antioksidan yang tinggi, serta vitamin penting untuk cegah penuaan sel. Vivix ni membantu untuk repair sel sel badan yang telah rosak dan protect daripada kerosakan lain lagi. 

Sekaligus, dengan vivix ni boleh meningkatkan keupayaan sel badan untuk menjadi lebih sihat dan bertenaga sepanjang masa. 

Oleh itu, nadim sarankan untuk anda ambil Vivix ni setiap hari supaya kita boleh mencegah pelbagai penyakit degenerative dan penuaan ini. 

Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan vivix boleh terus klik sini

Jika nak dapatkan maklumat lanjut, boleh terus hubungi nadim di bawah. 

Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN