VIVIX SHAKLEE TIPU?

Ramai yang katakan vivix shaklee ni tipu. Betulke? 

Jom kita baca penulisan yang ditulis oleh Master Haji Roslan. Beliau merupakan antara orang yang sangat lama makan supplement dan amalkan produk shaklee. 


Peringkat awal 2004 vivix mendapat sambutan sangat hangat dalam kalangan masyrakat dan leaders Chinese.

Bagi mereka nilai vivix amat murah jika dibandingkan dengan kos mendapatkan Resveratrol dari red wine. Kos sebotol vivix sama dengan Rm 30000 jika mampu minum 3000 gelas red wine.

Satu sudu teh 10 ml bersamaan 100 gelas red wine yang ada resveratrol. Memang masyarakat Cina amat menyukai product kesihatan yang boleh berikan kesan awet muda. Banyak testimoni telah dapat di kongsi. Lagi pula, dengan vivix senang dapat repeat order dan senang untuk effektif.

Bagi masyarat India, vivix banyak  membantu pesakit seperti darah tinggi dan diabetes. Ada leaders yang hanya fokus jual vivix sahaja sehingga menjadi effektif coordinators.

Hujah mereka amat mudah..analaogy sebuah rumah atau bangunan yang dah berpuluh-puluh tahun. Sudah semestunya banyak yang perlu diubahsuai, dibaiki seperti bumbung yang bocor, dinding yang berlubang, paip yang berkarat, tingkap nako yang tak boleh dibuka, tombol pintu yang tercabut dan sebagainya.

Begitulah juga dengan Vivix dan badan kita. Vivix diperlukan untuk repair mana-mana bahagian badan atau sel yang dah rosak atau mulai rosak.

Saya kenal beberapa leaders yang sangat komited jual vivix dalam kuantiti yang banyak setiap bulan.

Masyarakat Melayu dah mula menerima vivix setelah yakin tentang status halal serta kesan positif gang diterima oleh setiap pengguna vivix.

Antara testimoni yang viral sudah semestinya strok, diabetes, gout, kanser, darah tinggi, dan juga masalah buah pinggang.

VIVIX TIPU?

Tidakk. Mereka ni adalah testimoni sebenar yang diterima selepas mengamalkan vivix setelah beberapa botol dan sembuh daripada penyakit yang dialami. Vivix sebagai ikhtiar mereka. Ada yang beli sendiri, ada yang anak dan ahli keluarga yang berikan.

Bagi generasi Y, keterujaan pada kulit yang cantik selepas mengamalkan vivix memang menjadi tumpuan. Testimoni mengamalkan vivix menjadi awet muda juga menjadi viral. Paling utama, artis viral vivix sudah semestinya Rita Rudaini, Ayu Raudhah, Heliza Helmi, Asyraff Muslim dan raaaamai lagi. 

Apapun soalan dari gambar ni kenapa saya minum vivix terus daripada botol bukan sesudu sehari je ke?

Sebab utama, mudah dan tak rugi kalau lekat pada sudu. Lagipon sebotol ni mungkin tahan seminggu lebih je.

Walaupon harga vivix agak mahal, tapi masyarakat sudah mula menerima dan faham nilai kesihatan lagi mahal.

Kos operate jantung dan rawatan buah pinggang serta kanser lagi mahal. Walaupon sesetengahnya ada yang perlu bayar beberapa ringgit sahaja kerana subsidi kerajaan dan ada gerenti letter.

Faktor-faktor di atas menyebabkan vivix menjadi minuman favourite bagi mereka yang pentingkn kesihatan, kesejahteraan keluarga serta penampilan yg hebat.

Saya dan Master Law sendiri yang minta Mr Roger bawa masuk Vivix ke Malaysia semasa kami dinner di Kuala Lumpur pd 2004 walaupun harga agak tinggi.
..........................................

Sihat itu anugerah. Vivix ini benar benar membantu meningkatkan mutu kesihatan dan hidup ramai orang.

Anda berminat hendak mendapatkan vivix?

Hubungi kami
Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN