TESTIMONI VIVIX UNTUK KENCING MANIS: LUKA OPERATE CEPAT KERING

PEMULIHAN LEPAS OPERATE LEBIH CEPAT DARIPADA YANG DIJANGKA


Alhamdulillah, awal bulan february haritu selamat hantarkan VIVIX pada pesakit DIEBETES yang kene operate pada tangannya akibat tertinggal jarum😌

Selalu dengar operate buang jari kaki kan? Ni kat lengan. Huuuuuuuu. Seriauuu, mesti lahi sakit. Saraf kat tangan lebih banyakkkk

Sebab adik beliau aware yang luka orang kencing manis ni lambat sembuh, makan masa berbulan-bulan belum lagi kes kene jangkitan kuman, adiknya dengan baik hati sponsor vivix!

Kesiankan kakak, dan jugak anak buah yang kecik2 lagi.

Alhamdulillah, vivix bertindakbalas dengan baik pada pesakit ni. Within a week, luka kering walaupon luka terdedah, tak balut mcm org biasa taw. So risiko jangkitan kuman tu ada..within a week jugak boleh proceed pada tampalan menggunakan kulit peha.

Semoga akak ni makin sembuh lebih cepat dengan ubatan yg doktor bekalkan dan tambahan vivix sebagai antioksidan dan antikuman.

Vivix, bukan macam minuman botani biasa kat pasaran.



Campuran dia yang terdiri daripada gabungan polifenol yang sangat kaya ni membantu mempercepatkan luka yang sangat parah pulih dengan cepat selain melindungi DNA pesakit daripada kerosakan yang lebih teruk.

Dalam masa yang sama, fungsi antioksidan dan antikuman membantu pesakit mengelakkan luka daripada jangkitan kuman. Dalam masa yang sama jugak, gula dalam badan pesakit akan lebih stabil sebab insulin semakin berfungsi dengan baik dan lebih sensitif.

Selain tu, VIVIX juga takde sebarang perasa atau gula tambahan. Gula yang ada pada bahan2 utama jugak diekstrak keluar melalui beberapa patent khusus supaya takde rasa manis dan gula banyak dalam vivix ni.

Sape yang dah pernah ambik vivix pasti taw, rasanya masam dan kelat. Manis tu sangat sikit. Beza dengan botanical drinks lain, ada rasa manis kan? Thats y, vivix the most suitable supplement for diebetes patient.

Ikhtiar ikhtiar juga, tapi jangan tersilap beli supplement.

Vivix, pilihan terbaik!








Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN