5 POSISI SEKS MUDAH HAMIL

Ada ramai wanita bunting pelamin hanya selepas beberapa minggu kawin. Dalam masa sebulan je dah update mabuk sana sini

Namun, ada jugak sesetengah wanita walaupon bertahun kawin masih belum dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata sendiri.

Ada banyak cara yang boleh dilakukan oleh pasangan yang baru berkahwin dan dah lama kawin yang boleh dicuba. Ikhtiar tak pernah berhenti yer.

Antaranya adalah dengan MEMPELBAGAIKAN POSISI SEKS.




Sebenarnya, macam mana posisi tidak bermasalah asalkan sperma boleh bergerak laju menuju ke ovum wanita dan berlakunya persenyawaan. Namun, ada sesetengah wanita terutamanya yang mempunyai lebih banyak lemak dan masalah-masalah lain akan lebih sukar penetrasi untuk berlaku.

Antara 5 posisi seks yang boleh diamalkan untuk membantu sperma bergerak pantas menghampiri sel telur atau ovum nk adalah:

1. MAN ON TOP

Ni adalah posisi klasik hubungan seks. Lelaki berada di atas wanita dan bergerak kedepan dan kebelakang sambil mencondongkan badan ke arah bahu wanita. Wanita pula mengangkat pinggul agar selari dengan pinggul lelaki dan menggelek (seperti memutar) untuk mensimulasi orgasme dan lebih kepuasan.

2. DOGGY STYLE

Posisi seks ni lebih dikenali oleh pasangan muda kerana lebih kreatif dan mencabar.

Posisi ni membolehkan zakar masuk lebih dalam dan lebih dekat dengan sel telur yang dilepaskan.

Doggy style memerlukan wanita untuk meletakkan perut di tempat yang lebih tinggi sama ada katil dan duduk atau ke meja secara berdiri dengan lelaki memegang bahagian pinggang wanita. Posisi ni juga boleh dibuat dalam keadaan posisi merangkak bagi wanita.

3. X-STYLE SIDE

Posisi ini hampir sama dengan tujuan doggy yakni untuk memasukkan zakar lebih ke dalam. Ini adalah posisi bersilang sama ada berhadapan, atau wanita di hadapan lelaki di belakang.

Posisi seks ini juga dikenali sebagai posisi gunting yang mepercepatkan lagi pergerakan sperma penetrate sel telur wanita.

4. COW GIRL

Posisi ini memberikan kuasa penuh kepada sang permaisuri untuk memandu bulan madu cinta bersama cinta hati. Wanita boleh control kemasukan zakar mengikut kehendaknya untuk lebih relaks dan lebih puas. Posisi ini lebih nikmat jika dilakukan dengan gerakan seiringan suami dan isteri.

5. POSISI BERDIRI

Pada posisi berdiri, lelaki dan wanita perlu bekerja lebih untuk mencapai keselasaan. Posisi ni lebih menambahkan rasa sensasi jika dilakukan dibawah pancuran air. Pastikan kekal di posisi untuk beberapa saat bagi memastikan sperma masuk terus ke dalam menembusi sel telur dan tidak terkeluar daripada vagina.

Penat mencuba pelbagai posisi bertahun tahun namun masih tidak berjaya hamil.

Kenapa?
Anda dan pasangan atau salah seorang mungkin tidak subur atau terlalu gemuk.

Antara masalah kesuburan adalah:
1. Telur yang dihasilkan oleh wanita tidak normal
Telur perlu dalam keadaan yang sihat dan normal untuk disenyawakan untuk peluang yang tinggi hamil.

2. Keadaan rahim yang tidak sihat
Rahim atau uterus adalah tempat berlakunya persenyawaan sperma dan ovum. Jika rahim tidak sihat atau ada banyak masalah seperti Cyst, fibroid dan PCOS, persenyawaan juga akan menjadi sangat tipis.

3. Telur tidak dikeluarkan sepenuhnya daripada folikel
Folikel adalah tempat telur dihasilkan di ovari. Pada hari kesuburan 13-15 hari period, sepatutnya sel telur dikeluarkan dan disenyawakan jika ada sperma di dalam rahim. Kehamilan tidak boleh berlaku tanpa sel telur wanita.

Ini mungkin antara sebab kenapa anda masih tidak hamil. Namun begitu, rezeki masih milik Allah. Kita hanya ketahui punca dan cuba berikhtiar.

Betulke VITAMIN MEMBANTU mempercepatkan kehamilan? AMBIL VIVIX UNTUK HAMIL?

VIVIX adalah satu suplement yang mengandungi resveratrol dan diperkaya juga dengan polifenol. Ianya adalah sebatian semulajadi daripada tumbuhan untuk melawan pengoksidaan atau sifatnya dikenali sebagai antioksidan.

Vivix membantu anda yang dah lama berkahwin tapi belum dikurniakan zuriat melalui 4 mekanisme:


1. Memperbaiki dan melindungi sel DNA
Vivix akan melindungi sel telur dan sperma daripada tekanan oxidative supaya tidak musnah awal dan membantu untuk hidup lebih lama di dalam rahim.

2. Memberikan kesan positif terhadap genetik yang bermasalah
Bagi masalah sel telur yang tidak normal atau sperma yang bermasalah, vivix akan membantu dengan kesan yang lebih positif untuk disenyawakan.

3. Memberikan tenaga pada mitokondria
Mitokondria adalah pusat penghasilan tenaga kepada sel. Apabila lelaki mengambil vivix, sperma akan mempunyai tenaga yang lebih untuk memecut laju semasa penetrasi kepada sel telur wanita.

4. Melambatkan penghasilan AGE protein
AGE protein adalah sesuatu yang perlu dihalang kerana ia mampu membuatkan ketidaksuburan rahim dan sperma.

Kesimpulannya, Vivix juga membantu meningkatkan kesihatan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan sperma, sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan. Mungkin ada chances untuk hamil kembar juga jika ada sejarah kembar dalam keluarga!

TESTIMONI YANG BERJAYA HAMIL DENGAN VIVIX



Selepas 5 tahun kawin, alhamdulillah kakak kepada seorang doktor perubatan berjaya hamil hanya selepas sebulan makan vivix!


10 tahun menanti anak kedua buat suami isteri ni akhirnya berakhir selepas sebulan konsisten minum VIVIX. alhamdulillah.



Penantian 3 tahun kini berakhir selepas konsisten mengambil vivix dan suplement lain buat Puan Nana.

CARA ORDER SET CEPAT HAMIL

Sila hubungi saya Nadimah Muhammad untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.

Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya.

Fb: Nadimah Muhammad
Instagram: Nadimah_Muhammad
Whatsapp: 0149408215








Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN