Petua kecantikan muka di hari raya

Hari raya sah-sah semua orang nak nampak cantik berseri-seri.

Saya pon. Proses ni ambil masa. Ia bukan boleh harini buat esok terus cantik. So, apa petua kecantikan muka yang boleh kita amalkan sekarang?


Cantik di hari raya

Proses nak cantik ambil masa. Tipulah orang cakap dalam seminggu muka boleh cantik, putih tanpa sebarang jerawat. Hati-hati taw. Produk begini mungkin ada bahan kimia berbahaya seperti hydroquinone dan merkuri.

Ada 3 produk shaklee yang anda boleh amalkan bermula daripada sekarang. InsyaAllah dalam 2 bulan lagi anda akan dapat hasil yang lebih baik pada kulit.

So, jom kita tengok apa produk tu.



1. Vitamin C sustained released

Vitamin C shaklee ni memang dah jadi satu kewajipan pada mereka yang nak cantik. Vitamin C ni asas untuk merangsang pembentukan kolagen pada kulit kita. Anda boleh dapat vitamin C daripada banyak sumber antaranya anggur,oren beri dan camu-camu.

Tapi istimewanya vitamin C shaklee ni membekalkan 500mg vitamin C pada badan kita. Dan pelepasan yang baik untuk penyerapan berganda pada badan ada pada vitamin C shaklee ni sebab sustained released dan diperkaya dengan bioflavanoids.

Sebiji atau 2 biji sehari insyaAllah membantu untuk dapatkan kulit yang cantik.

2. ESP soy protein

Kulit yang cantik dan gebu perlukan protein yang cukup. Protein ni penting supaya kulit kita ni kekal anjal, tegang, lembap dan hilangkan parut-parut jerawat.

ESP boleh diminum dan buat masker sekali untuk hasil yang lebih baik!

3. Nutriwhite foaming cleanser

Ha, jangan tak tahu..produk shaklee bukan vitamin sahaja. Shaklee jugak ada rangkaian kecantikan nutriwhite. Diciptakan khas untuk wajah orang Asia, menggabungkan bahan-bahan semulajadi untuk membersihkan kulit muka hingga ke pori-pori.

Hanya picit sedikit sahaja, anda akan berpuas hati dengan pembersihan yang dilakukan cleanser ni. Kulit lepas cuci akan jadi sangat bersih, lembap dan tidak kering seperti pencuci muka biasa.

Jom kita tengok testimoni mereka yang guna set kecantikan ni.



Anda berminat untuk mendapatkan set kecantikan Shaklee ni?

Dapatkan segera supaya raya nanti anda gembira dengan hasilnya. Especially mereka yang bakal melangsungkan hari bahagia😊

Hubungi saya,

Fb: Nadimah Muhammad
Instagram: Nadimah_Muhammad
Whatsapp: 0149408215
COD: Meru, Kapar, Klang, Shah Alam

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN