Welcome March, please be nice to me!

Hai, assalamualaikum semua. 

Alhamulillah, harini kita jumpa lagi di bulan ketiga tahun 2 0 1 7. Cepatnya masa berlalu. 

Bagi warga Shaklee Malaysia, bulan ni bulan terakhir untuk kami fight last cycle tahun 2016/2017.

Closing semalam menyaksikan Nadim masih lagi memegang bonus 4 angka dari Shaklee. Hurm... saya Nak BONUS LAGI BANYAKKKKKK!!



Bulan ni nadim fokus nak dapat 1t stage car fleet. by hook by crook, kene dapat jugak. Bukan untuk bayar kereta pon walaupon Shaklee kata bonus kereta in cash. Kereta Nadim dah habis bayar. Simpan duluuu. 

Mami hadha and dedi MKB bagi masa naik Senior Sup 3 bulan. Boleh ke atau terlebih boleh? hihi! 
Moga Allah bantu permudahkan urusan kami! Target nak naik setiap bulan mengejar kawan-kawan dan cousin ku berlari laju seperti ETS! Dah lama memerap title Supervior gara2 diri sendiri yang tak fokus.

Untuk cycle baru next month, akan mula mengejar untuk join trip ke Bangkok dengan bawah Nadim ada 3 orang leader! 

Tsunami melanda Shaklee sejak akhir November 2016 hingga lah sekarang. Nampak sangat perubahan era yang mana ramai dah kenal Shaklee dan terbukak hati untuk pilih suplement semulajadi yang sihat. Bukan beli produk-produk mengarut yang muncul macam cendawan kat luar sana. Sempena tsunami Shaklee melanda Malaysia ni, memang sangat mudah sebenarnya nak berbisnes dengan Shaklee. Dan terbukti, walaupon masih lagi belajar di universiti, ramai dah yang boleh berjaya buat income 4-5angka sebulan hanya dengan Shaklee!

Reward paling besar untuk usaha keras sepanjang tahun ni adalah Bangkok Trip okeayhhhh. Gambateh Nadim. March, please be nice to me!

Di kesempatan ni jugak,  Nadim nak umumkan;

MARCH  ---- 5 ORNG AHLI  BARU


Nadim hanya bukak 5 orang je slot ahli baru bulan ni. Yang betul-betul serius dan betul betul komited nak berjaya dengan Shaklee. 

5 orang je tak nak lebih. Nadim ajar satu persatu dengan teliti macam mana nak buat bisnes Shaklee dengan mudah dan cepat. Of course tanpa sebarang alasan. 

Kenapa BISNES SHAKLEE? 

salah satunya adalah sebab produk Shaklee tu sendiri yang sentiasa customer repeat order. Tak nak ke bila cutomer setiap bulan repeat order bertahun-tahun? Dan fenomena ni hanya berlaku pad produk Shaklee. 



Yang serius nak berbisnes, sila hubungi Nadim di talian 014-9408215

 

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN