BERHENTI CUCUK INSULIN SELEPAS SETAHUN



Seorang isteri pesakit diebetes ni berkongsi ikhtiar suaminya hingga boleh berhenti cucuk insulin selepas setahun penggunaan produk hebat.

Seperti ramai tahu, penggunaan insulin ni bila dah mula guna memang akan kena guna secara berterusan hingga ke akhir hayat kecuali jika sekiranya pesakit itu perlu buat dialisis.

Hal ni sama je dengan arwah mak Nadim dan pesakit diebetes yang lain. Berterusan cucuk insulin setiap pagi dan malam setiap hari. Alah bisa tegal biasa. Cucuk diri sendiri, awal-awal tak berani. Lama-lama, tak jadi masalah dah.

Jom kita tengok perkongsian Puan Zainab Saleh, cara beliau yang boleh menyebabkan doktor berhentikan penggunaan insulin pada suaminya.

.........................................

Siapa pernah jatuh cinta .....

Ya cinta pertama .. cinta yang unggul.. bukan cinta monyet ehh..

Namun x dapat disangkal kadang kala  wujud pula cinta kedua .. ketiga dan seterusnya keempat dan seterusnya.. betulkaaan….

Begitu jugalah yang terjadi antara mama dan Shaklee..

Cinta pertama mama pada shaklee  berputik bila mama mula menggunakan vivix . Vivix memberi mama satu harapan untuk mama pulih dan dapat menjalankan tugas hakiki mama semula.

Selepas penggunaan mama yang konsisten … mama dapati  jeragat di muka mama selama bertahun pun  mula pudar dan pudar… cinta mama makin mendalam..

Tambahan pula papa yang selama ini mengidap diabetes. dengan penggunaan insulin  , telah bebas dari suntikan insulin selepas menggunakan vivix dan Alfalfa complex.

Sekali lagi mama jatuh cinta ..cinta kedua mama.

Tak cukup dengan itu.. mama terpikat pula dengan Home Care Shaklee , di mana Basic-H  Organic Super Cleaning menjadi pembantu mama di rumah..

Dek kerana  cinta  mama pada Shaklee yang begitu mendalam mama terus setia menjadi pengguna tetap Shaklee..

Kenapa ?

Jawabnya kerana Shaklee produk memang terbukti dan teruji dengan keberkesanannya dan tiada kesan sampingan.

Suami ambik vivix sejak awal 2016 dan dia stop insulin mac 2017

................

Vivix merupakan minuman botani yang sangat kaya dengan sifat antioksidan, antiradang dan anti penuaan. Sifat yang ada pada vivix juga membantu mitokondria menghasilkan tenaga yang lebih baik untuk pemulihan sel melawan kerosakan.

Namun begitu, kesan vivix adalah tidak sama pada setiap individu bergantung pada tempoh kene penyakit, pemakanan seharian dan tindakan badan.

Antara testimoni lain mereka yang dah ambil Vivix bagi pesakit kencing manis seperti berikut:







Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.

Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning

Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN