KAKI BENGKAK DISANGKA RETAK RUPANYA GOUT

Hai semua. Harini saya nak kongsikan kisah seorang suami yang sentiasa alami sakit kaki dan bengkak. Pada awalnya suami isteri ini menganggap mungkin kaki si suami ni ada masalah tulang retak. 

Kaki yang sentiasa sakit boleh jadi tanda retak. Boleh jadi juga tanda tersalah urat, terseliuh, masalah peredaran cecair dalam badan, dan obesiti. 

Setiap kali pergi berjumpa doktor, pasti suami akan dapat injection untuk mengurangkan rasa sakit. Pernah juga dibalut untuk elakkan kaki lagi bengkak bila angin masuk. 

Tapi, kaki si suami tak jugak beransur baik. Malahan, kerap lagi sakit. Hinggalah isteri menyarankan untuk membuat ujian darah. TERNYATA GOUT! Paras asid urik si suami sangat tinggi. 

Bahaya yer kalau asid urik dalam badan terlalu tinggi. Bukan sahaja gout selalu menyerang, malahan asid urik ni bakal menjadi pepejal yang mendap di dalam buah pinggang. Yup. Membentuk batu karang. Sendi membengkak dah satu hal, buah pinggang pulak ada benda asing. Kadang-kadang, batu asid urik ni juga terbentuk di dalam salur air kencing! 

Tanpa berlengah, mereka mencari ikhtiar. 
Macam-macam jus kesihatan yang dicuba namun tak berhasil. 

Hinggalah, mereka ditemukan dengan set gout ni. Ikuti kisah mereka di dalam video di bawah. 


Gout adalah satu penyakit yang timbul kerana berlakunya paras asid urik yang tinggi di dalam badan. Yer, sebab utamanya adalah pemakanan yang tidak terkawal. 

Antara penyebab lain kemunculan gout pada seseorang adalah  pembedahan, dehidrasi, minuman yang tinggi kadar gula dan fruktosa daripada sirap jagung, arak, daging merah dan juga seafood. 

Penyakit gout ni dirawat menggunakan ubatan oleh pihak hospital. Namun, dengan pengambilan supplement yang bersifat alkali dan tinggi antioksidan, ubatan klinik sudah tidak diperlukan. 

Jika anda tercari-cari penawar gout tanpa perlu bergantung pada ubat lagi, penawarnya ada di sini. 

Dapatkan set Gout terbukti berkesan Shaklee harini. 

Hubungi terus talian secara whatsapp atau ke facebook tanpa berlengah lagi. 

Testimoni terbaru, Encik Dani daripada Sabah baru sahaja mengambil set ni, alhamdulillah, perjalanan beliau ke Tanah Suci sangat baik. Tanpa serangan gout. Bila rasa nak demam dan banyak kali nak kene tongsil, ambik ja set ni terus hilang masalah tu!!

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.

Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar . Saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning


Nadimah Muhammad
014-9408215
Cod: Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning



Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN