HILANGKAN SAKIT TUBUH DAN TISU BADAN

Assalamualaikum semua.

Harini nadim nak kongsikan kisah seorang pesakit tisu lembut atau SOFT TISSUE INJURY nama glamourny. Kisah ni dikongsikan oleh Puan Ain Kadel.

Masalah sakit pada tisu lembut badan ni mungkin berpunca daripada banyak faktor. Salah satunya adalah kerana pernah excident, dan over-use pada ligament, tendon dan otot.


Setelah jumpa supplement Shaklee, beliau sangat yakin dengan suplemen Vivix, OmegaGuard, Vitamin C, Collagen dan ESP dalam membantu beliau sihat dalam melawan penyakit kencing manisnya.

Jom kita ikuti perkongsian beliau.

----------------------------
Sejak saya berdisiplin memakan suplemen ini, kencing manis saya sangat terkawal. Saya juga tidak mengalami kesakitan soft tissues di mana-mana bahagian tubuh badan saya.

Dengan rasa berat hati saya terpaksa menghentikan pengambilan suplemen ini buat masa ini kerana kos yang ada semuanya di halakan kepada program pembelajaran anak ke-3 saya yang menelan belanja hampir Rm2,500 setiap bulan.

Sejak saya kehabisan stok suplemen saya, bacaan gula dalam darah saya menjadi tinggi semula. Soft tissues saya juga mula buat hal di beberapa bahagian tubuh badan saya. So sad!

InsyaAllah saya akan berusaha untuk kembali mengamalkan Vivix sekurang-kurangnya. Saya sangat yakin pada khasiat suplemen dari Shaklee ini. Dan saya juga yakin pada team #GMF dan #IReach.

Semoga kita semua sentiasa sihat dan berjaya. Aamiin. InsyaAllah.

Jika anda ada masalah soft tissue injury, anda boleh cuba supplement shaklee dalam mebantu mengurangkan kesakitan dan hidup dengan lebih baik selepas ni

Dapatkan suplement soft tissue di sini.

Hubungi saya, Nadimah Muhammad untuk info lanjit. Setiap orang tidak sama dan perlukan supplement berbeza.

Hubungi:
Nadimah Muhammad
📲 014-9408215
Cod: Petaling Jaya, Shah alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Meru

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN