ANDA MENCARI SET BERPANTANG TERBAIK? BACA KISAH NI!

Salam, saya Azie. Saya nak share pengalaman berpantang dengan set berpantang dan Vivix.

Saya bersalinkan anak no.4 ni secara pembedahan dan sememangnya dah diberitau lebih awal. Jadi get ready je. Kalau sebelum ni pengalaman bersalin agak dukacita, saya memang berharap kali ni betul- betul sedia.
.

Sehingga kandungan masuk 38 minggu, pada pagi raya korban. Ketuban pecah dan sy masuk wad.emergency czer. Sepatutnya planning czer tapi sebab ketuban pecah awal, jadi emergency dan saya sendiri dah dimaklumkan risiko pembedahan ni.
.

Waktu di hospital, sebaik saja nurse suruh bangun selepas 6 jam pembedahan. Saya ambik vitamin dulu sebab memang tenaga rasa macam habis dah. Ambik ginger jugak, perut dah hampir 8 jam kosong. Alhamdulillah, selepas beberapa jam bersalin. Memang rasa segar sikit dan mula menyusukan baby. Memang susu badan banyak.
.

 Masuk hari ketiga, keluar je dari hospital. Start ambik vivix. Satu botol vivix tu lebih kurang dalam seminggu je sebab memang nak baikkan luka cepat. Alhamdulillah, memang rasa sangat bertenaga. Lebih- lebih lagi terpaksa pula berulang ke klinik sebab baby ada kuning sikit. Dekat bahagian luka tu memang tak rasa sakit, ini merupakan czer kali ke -3 saya dan rasanya inila pengalaman pantang terbaik untuk saya.
.

 Masuk minggu ke- 2 berpantang, dah mula masak sendiri. Memang tak rasa macam orang pantang sebenarnya tapi berhati- hati jugakla kan. Selain dari vivix, saya mengambil ESP, vitalea, b- com, ostematrix, vitamin C dan Alfalfa sebagai jamu pantang.
.

Untuk saya, inila pantang yang terbaik setelah 4 kali berpantang ni. Dan saya amat mensyorkan vivix dan set pantang ini untuk ibu- ibu yang bakal melahirkan anak.
.

Yang paling pentingnya dalam pantang kali ni, takde masalah bengkak susu sampai demam. Keletihan akibat menjaga bayi lewat malam dan mahupun rasa stress. Memang sangat berbeza dengan kelahiran sebelum ni. Tq Shaklee .

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN