CARA HILANGKAN GASTRIK TANPA UBAT

Masalah gastrik adalah masalah biasa yang dihadapi oleh rakyat Malaysia. Paling senang, ambik Gaviscon..kan? Tahukah anda, ada cara untuk hilangkan gastrik tanpa ubat dan gastrik takkan berulang dah kene? 

Harini nadim akan kongsikan kisah seorang yang berusaha atasi masalah gastrik kronik beliau juga ayahnya tanpa ubat!

..........

Hai semua. Nama saya Sharon Jane. Berasal dari Bintulu, Sarawak. Saya merupakan suri rumah sepenuh masa.
.

Sejak beberapa tahun yang lalu saya sering mengalami sakit gastrik yang teramat sangat. Setiap kali gastrik datang menyerang saya terpaksa dikejarkan ke hospital atau klinik bagi mendapatkan suntikan bagi mengurangkan sakit gastrik berkenaan.
.

Sehinggalah saya melahirkan anak pertama pada tahun 2011 sakit gastrik masih menyerang setiap kali saya makan makanan pedas atau masam. 
.

Saya masih ingat lagi masa tahun 2015 saya kena serangan gastrik yang teruk sehingga kena tahan di wad kecemasan Hospital Bintulu. Saya mengalamai sesak nafas dan sakit dada. Hanya Tuhan saja tahu bagaimana rasa sakit masa itu.
.

Saya mengetahui tentang ESP Shaklee melalui laman satu blog bahawa ESP dapat membantu untuk diet. Memandangkan saya mengalami masalah berat badan berlebihan maka saya cuba ikhtiar dengan ESP. 


Setelah mengamalkan ESP saya perasan perubahan pada selera makan. Malah sejak amalkan ESP sakit gastrik saya tidak menyerang lagi. Saya sudah boleh makan buah kegemaran saya iaitu limau dan lemon tanpa kena serangan gastrik. 
.

Malah ayah saya yang juga mengalami sakit gastrik teruk pun saya perkenalkan dengan ESP. Sekarang ayah juga semakin kurang diserang gastrik dan sentiasa amalkan ESP. 
.

Harapan saya agar ayah turut pulih dari sakit gastrik sepenuhnya seperti saya. 
.

Terima kasih ESP.

Terima kasih Shaklee.

.........


Gastrik mostly berlaku bila kita mengabaikan pantang larang bab makan. Contohnya makan pedas, makan masam dan masa makan yang tidak menentu.

Tapi mustahil kan nak elakkan makan masakan pedas ni lagi-lagi lah orang yang suka makan pedas, betul tak?

Jadinya, memang nadim syorkan untuk ambik set gastrik seperti mana yang Sharon buat ni. Beliau ambik ESP untuk atasi masalah gastrik.

Set gastrik yang lebih baik adalah:


ESP adalah sejenis minuman protein soya non-GMO yang dilengkapi dengan 9 jenis asid amino perlu. Kehadiran protein dan asid amino sangat bagus untuk mengelakkan dinding perut terhakis dek kerana asid perut perut Yang berlebihan.

ESP bersifat alkali yang sangat sesuai untuk meneutralkan asid perut yang menyebabkan terjadinya gastrik.

Lazimnya orang yang kene gastrik ni jugak ada masalah dengan jadual makan. Lambat makan je mula lah loya, pedih hulu hati, dan gastrik. Kan? ESP adalah minuman yang sangat mudah dibancuh untuk dijadikan sarapan pagi atau alas perut sebelum makan pagi.

Peppermint ginger Shaklee merupakan minuman herba terkenal untuk atasi masalah kembung perut dan berangin.

Dapatkan set untuk hilangkan gastrik tanpa ubat di sini

Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN