BUAT BISNES YANG ADA GUIDE

Sekarang ni dah jadi trend mencari income tambahan dengan buat bisnes. Tapi silap pilih bisnes boleh menyebabkan modal kita tersontot.

Bagaimana nak buat bisnes yang menyeronokkan dan boleh jana income unlimited? 

Jom kita baca perkongsian daripada Puan Farah Ramli. 

__________

Saya Farah Ramli dari Bangi. Berusia 39 tahun. Farah memilih shaklee sebagai sumber pendapatan tambahan bagi menampung keperluan keluarga yang makin membesar dalam keadaaan ekonomi yang semakin mencabar.
.

Pada mulanya saya merupakan pelanggan Set Menyusu sejak Jun 2013. Kemudian, pada Januari 2014 saya ambil keputusan daftar keahlian Shaklee. Saya ambil keputusan untuk daftar ahli kerana melihat perbezaan harga setiap suplemen dan produk Shaklee antara harga ahli dengan harga retail amat jauh jimatnya. 
.

Di samping dapat penjimatan harga, bonus pun boleh dapat. Best sangat bila konsisten dapat bonus dari Shaklee setiap pertengahan bulan. 
.

Dengan berbekalkan modal keahlian rm80, alhamdulillah saya telah dapat pulangan modalnya tidak sampai 2 bulan. Secara konsistennya saya berjaya mendapat bonus bulanan di samping untung runcit di atas setiap penjualan suplemen mahupun produk Shaklee.
.

Pencapaian saya dalam perniagaan Shaklee, Mac 2016 dapat naik rank Supervisor dan Feb 2017 naik rank Senior Supervisor. Alhamdulillah pada Shaklee Conference 2017, saya telah di nobatkan 2 award iaitu “New Rank Achievement” dan “Leadership Consistency” bagi kategori Supervisor. 
.

Bagi saya sangat berharga award tersebut. Bukan hanya buat diri sendiri malah buat ahli keluarga, mak ayah serta ahli Team Carehappytips. Bersyukur sangat kerana waktu naik ke pentas ambil award ini saya sedang sarat mengandung anak keempat.
.

Saya ada ahli keluarga yang besar terdiri dari Team Celikvitamin, OSF, Supermom dan iReach. Dalam ni kami di ajar tentang konsep USB iaitu Use, Sharing dan Build. Bila kita konsisten ambil suplemen atau produk Shaklee, seterusnya kita sebarkan kebaikan kepada ramai orang dan kita bina empayar bisnes supaya lebih meluas. Kami juga ada kumpulan Mentor-Protege, Tsunami, TheBigKahuna, pemasaran secara Online dan Offline.
.

Alhamdulillah sekarang saya dapat lebih konsisten memberi kebaikan dari bonus dan juga produk Shaklee kepada ahli keluarga, kawan-kawan serta rakyat Malaysia. Bagi yang berminat sebagai kerjaya Work At Home Mom (WAHM), pilihlah Shaklee sebagai kerjaya anda. Sesungguhnya pilihan ANDA adalah BIJAK. 
.

Seterusnya, impian saya adalah untuk membantu melahirkan ramai yang berjaya menjana pendapatan 4-5 angka sebulan di bawah Team Carehappytips. Di samping mereka dapat mencapai impian atau Vision Board masing-masing.



Bisnes Shaklee ini tidaklah rumit, Saya ajar apa yang saya sudah buat serta yang di ajar oleh Mentor-mentor HEBAT yang lain. Jika anda masih mencari sumber pendapatan modal rendah tanpa kerugian, Shaklee ada jawapannya.

Jemput tonton antara program yang dijalankan oleh pihak Shaklee untuk tingkatkan momentum dan semangat antara bisnes owner shaklee. 


Dengan Shaklee, kami melabur untuk kesihatan dan kami juga dapat menjana pendapatan untuk membeli vitamin serta menampung keperluan keluarga. 


Berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee? 

Sejak March 2018, kami telah melancarkan #projekduitextra1500Supermom untuk mencari protege yang bersungguh-sungguh nak menjana pendapatan RM 1500 dengan sharing kebaikan supplement dan bisnes Shaklee. 

Dengan berbariskan mentor hebat, anda disediakan kelas-kelas percuma untuk membantu anda berbisnes dan melonjak naik dengan cepat. 


Bertindak dengan cepat. Terus hubungi kami untuk buat bisnes shaklee. Kami menerima 5 orang protege sahaja untuk kemasukan Jun 2018. 


Mentor bisnes Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease




Comments

  1. memang seronok join periagaan ni. lebih-lebih lagi yang konsisten bonus nya.
    paling utama, pilihla mentor dengan bijak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN