SUSAHNYA BILA ANAK TAK SIHAT : INI YANG SAYA BUAT

Imunisasi setiap anak tu berbeza. Tapi, nadim sangat faham. Susahnya bila anak tak sihat. So ni nadim share apa yang nadim buat untuk zayyad. 

Alhamdulillah, buat masa ni Zayyad memang tip top bab immune. Self recovered je tanpa ubat kalau demam dan selsema. 2-3 hari je dah settle


Dan sangat jarang sakit. Kalau demam dan selsema tu tetap aktif je. So mama tak risau pon. Biasa la anak-anak tengah membesar. 

Tapi if incase dia tak menunjukkan perubahan, my first aid adalah nutriferon. Serbuk biji labu yang digabungkan dengan beberapa lagi bahan semulajadi untuk meningkatkan taraf imunisasi badan. 

Sejak zayyad diberikan omega guard masa first time demam, batuk dan selsema serta berkahak umur dia 6 bulan dulu, minyak ikan yang purity dia sangat tinggi, dia memang jarang sakit. Masa tu juga la nadik berikan zayyad nutriferon. 

So nutriferon tu dalam dua tahun usianya, baru 2 kali je nadim beli. Punyalah susah nak habis, sampai mama pon makan sekali. Hahhaha

Kat sini nadim sediakan sedikit info tentang Nutriferon dan Omega guard yer. 

Nutriferon

Fungsi utama nutriferon adalah untuk memastikan sistem pertahanan tubuh si kecil berfungsi dengan baik, selamat dan semula jadi.

NutriFeron® adalah sebatian proprietari eksklusif ekstrak empat tumbuhan yang diperolehi daripada biji labu, bunga Safflower, biji plantago dan bunga Japanese Honeysuckle.

Tahukah Anda?

Ahli sains dan pakar perubatan telah mengenal pasti interferon sebagai komponen utama yang memastikan fungsi sistem imun yang kuat

The Shaklee Difference

NutriFeron® dicipta oleh ahli sains yang menemui interferon, pakar imunologi terkemuka dunia Dr Yasuhiko Kojima, yang menjalankan penyelidikan selama 40 tahun untuk mencari sebatian semula jadi.

Formula eksklusif berpaten ini dicipta untuk meningkatkan tahap interferon secara semula jadi, memberikan sokongan pertahanan dari peringkat sel.

Anak-anak korang selalu sakit?

Cubalah berikan dua benda ni. Omega jadikan sebagai supplement harian. Bukan je bagus untuk immune, tapi bagus untuk minda dan otot anak-anak. 

Nutriferon, jika perlu sahaja. Tapi first month penggunaan, cuba habiskan. InsyaAllah immune mereka akan semakin baik, you will suprise mereka dah makin jarang sakit. 

Bila anak sihat, kita pon tak perlu ambik leave. Lagi lah yang jenis annual leave tu maksimum 14 hari je. Jenuhhh. Bila dah anak sihat, tak perlu risau-risau lagi dah. 

Anda perlukan vitamin tambahan untuk anak?

Wassap Nadim 
www.wasap.my/60149408215

#tsunamishaklee
#bangkitG17

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN