CLOSING DAY UNTUK KIRA SALES DAN BONUS SHAKLEE

Assalamualaikum and hai semua. Harini adalah penghujung hari bulan February. Maka ianya adalah Closing day

Harini hari rabu. so, closing kita bulan ni dibuat kat Home Office Shaklee. Tugas utama adalah follow up semua existing customer yang dah pernah beli vitamin, bagitahu mereka harini last day untuk promosi item bulan ni. Which is, Buy 4 collagen Shaklee powder and 1 sustained released Vitamin C, get 10% OFF!

Kalau hari cuti, home office pon cuti. So, kene berclosing di rumah sambil key in order online jer. Shaklee ni mudah, boleh buat di mana-mana sahaja. Dan stok barangan, memang nadim gunakan credit card untuk belian. Dapat lagi extra cash rebate daripada credit card expenses tu sendiri. 

Bagi yang tak tahu lagi, bonus shaklee dikira daripada keseluruhan hari dalam setiap bulan daripada setiap pembelian kita untuk bulan tersebut. 

Contohnya, bulan february ada 28 hari tahun ni. Jadi, setiap belian dalam 28 hari bulan february ni akan dikira jumlah UV nya. Setiap 150 UV pembelian dan ke atas akan mendapat cash rebate atau kami panggilnya sebagai bonus. Tak semestinya buat bisnes je dapat bonus. Sesiapa pon ahli bisnes atau hanya makan sendiri layak mendapat bonus sekiranya UV ni melebihi 150 UV. Best kan? 

Dan ianya expired untuk bjlan tu sahaja. Next bulan March, UV akan kembali 0. Pembelian march pulak yang akan dikira untuk dapatkan cash rebate. Takde belian menggunakan ID kita, maka takde lah cash rebate daripada shaklee. Faham faham? Hihi

Sambil follow up customer untuk promosi item hot, si kolagen shaklee ni, harini jugam Nadim dah mulakan coaching untuk Bulan March!!

Start awal sekali dengan closing supaya azam dan mood high peak. Sambil pulun closing utk cukupkan target UV, sambil terus plan March nak buat apa. 

Anyway, good luck closing semua team #HSG and shaklee distributors yg lain! 

Ada yang dah naik rank? 

Tahniahhhhhhhh👍👍

Sape nak jana pendapatan, dan anda adalah student lagi? 

Nadim open khusus utk student jana pendapatan utk bulan March ni. Cepat, coaching kita dah mula. Jangan lambat-lambat!

Bisnes leader,
Nadim

#tsunamishaklee
#tsunamishaklee2018
#bangkitG17

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN