TESTIMONI KOLAGEN SHAKLEE

Ramai sangat orang dok kata kolagen shaklee ni power. Betul ke?

Ha, ramai tu memang la ramai. Tapi jangan sekadar percaya pada testimoni je taw. Di sebalik testimoni mereka yang berpuas hati dengan kolagen shaklee ni, sebenarnya ada kajian yang dah pon dibuat terlebih dahulu. 

Macam biasa lah, Shaklee kan bukan produk biasa-biasa. Setiap produk shaklee ni mesti ada research dan pembuktian secara saintifik. 

Sebelum awak tengok testimoni, jom tengok kajian pasal kolagen Shaklee ni. 

Ha, inilah kajian yang pihak saintis Shaklee Corporation dah buat untuk mereka yang menggunakan kolagen shaklee. Siap ada statistik yer. 

Mengikut statistik ni, seramai 71 peratus mereka yang mengamalkan kolagen shaklee selama 8 minggu berturut-turut bersetuju bahawa tekstur kulit bertambah baik. Dan sebanyak 90 peratus bersetuju bahawa lepas amalkan kolagen shaklee ni selama 8 minggu, kulit mereka semakin lembap. 

Kolagen Shaklee ni dihasilkan dengan menggunakan sisik ikan emas laut dalam yer. Bukan seperti kolagen biasa yang ada di pasaran, yang kebanyakkannya dihasilkan menggunakan kolagen daripada sumber tumbuhan. 

Ha, ni lah dia formulasi untuk kolagen shaklee. Owh maaf, anda tak boleh copy atau tiruvasi produk shaklee ni yer. Sebab dia ada pattern! Hihi. Hanya shaklee sahaja boleh buat kolagen sebegini rupa terbaik kesannya. 

Now, jom kita tengok testimoni customer yang mengambil kolagen shaklee. Ada yang pure performance kolagen shaklee sahaja, ada yang combine dengan vitamin-vitamin Shaklee yang lain seperti vitamin C, vitamin E, GLA, vivix dan set vitamin asas harian. Kesemua ni juga menyumbangkan kepada kecantikan dan muka yang lebih glowing. Sebab cukup zat dalam badan, maka luaran pon akan nampak lebih cantik. Hihi








Ha, amacam terpegun dengan hasil selepas berkolagen shaklee? 

Jomla dapatkan segera. Untuk february 2018 ni, ada special offer untuk anda! 

Dapatkan 10% DISKAUN taw! Sila tuntut dengan Nadim segera

Rakan Shaklee Anda
Nadimah Muhammad (Nadim)

♥ WhatsApp : 014-9408215♥ Call / message: 011-10408215
♥ FB Page: gerobok Sihat
♥ FB : Nadimah Muhammad
♥ COD : Jalan Kebun, Kg Kebun Baru, Teluk Panglima Garang, Kota Kemuning, Shah Alam, Subang Jaya dan sekitarnya

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Comments

Popular posts from this blog

7 Zikir Mudah Menjemput Rezeki, kalau diamalkan anda akan terkejut Rezeki datang tak pernah HABIS !!

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

SUSU BADAN CAIR. NI CARA PEKATKAN SUSU BADAN