VITAMIN UNTUK KULIT KERING

Ramai orang mencari produk kosmetik dan krim pelembap untuk masalah kulit kering. Sebenarnya, pengambilan vitamin untuk kulit kering juga sangat membantu untuk lembapkan kulit. 


Kulit kita ni kering sebab tak mampu nak simpan kelembapan. Yelah, cuaca makin panas, duduk dalam aircond lagi, pastu minum air pon cukup-cukup je. 

Sebenarnya, senang je kalau kita rawat masalah kulit kering ni dari dalam. Amalkan gaya hidup sihat plus ambil vitamin kulit. 

Nadim dulu pon ada masalah kulit yang sangat kering. Tak pakai bedak dari jauh nampak kulit tu menggelupas. Pakai bedak lagi nampak, sebab Bedak jadi tak sekata. 

Kononnya nak rawat dengan mosturizer la kan. Beli la krim kat farmasi. Hahahaha. Lagi nampak bercapuk muka. Malu betul! 

Tapi, ni nadim tunjukkan vitamin yang nadim amalkan dan terus masalah kulit kering tu HILANG DALAM SEMINGGU je penggunaan. 


Jom kita tengok, apa fungsi setiap vitamin ni dan macam mana dia boleh rawat masalah kulit kering. Terus jadi flawless dan semakin cerah lagi😊

1. Vitamin E
- Melindungi kukit daripada sinaran matahari
- Menegangkan dan memudakan kulit
- Melembapkan dan melembutkan kulit
- Menganjalkan kulit
- Memperbaiki tisu kulit
- Memudarkan jeragat dan tompok gelap
- Mengecilkan liang pori terbuka
- Memudarkan kesan parut
- Menyamaratakan tona kulit yang tidak sekata
- Memperbaiki kulit wajah rosak akibat salah guna kosmetik
- Melindungi sel badan daripada radikel bebas
- Menjaga kesihatan jantung
- Membantu kesuburan lelaki dan perempuan

2. Vitamin C
- Menguatkan imunisasi badan
- Melawan resdung dan alergi
- Mengecutkan jerawat
- Mengelakkan pembentukan jerawat baru
- Melembapkan kulit
- Mencerahkan kulit
- Menggalakkan penghasilan kolagen dalam badan

Kedua-dua ni sangatlah jimat. Vitamin E sebotol digunakan untuk 4 bulan. vitamin C untuk 6bulan. Berbaloi sangat-sangat set vitamin kulit kering Shaklee ni. 

Ni lah hasilnya lepas nadim amalkan vitamin Shaklee selama lebih 4 tahun



No more dry skin. Alhamdulillah. Dan nadim pon tak perlukan dah bedak ni. Selalunya keluar rumah memang tanpa sebarang mekap. Sangat senang dan yakin diri. 

Dah takde dah malu-malu macam dulu asyik nampak kulit menggelupas. Especially di tepi bibir. 

Berapa harga vitamin untuk kulit kering ni? 

Jangan risau. Ianya sangat mampu milik. Hanya RM 1.80 sahaja sehari😍 dan anda dapat kebaikan bukan setakat pada kulit, malah badan pon jadi lebih sihat dan bertenaga sepanjang hari. 

Berminat nak dapatkan vitamin untuk atasi masalah kulit kering ni hanya daripada dalaman? 

Jangan lambat-lambat. Ambil fon anda dan terus ke:

Facebook: Nadimah Muhammad
Whatsapp : 014-9408215 
Cod: Jalan Kebun, Kota Kemuning, Klang, Shah Alam, Subang Jaya

Comments

Popular posts from this blog

CARA MENGGUNAKAN STERIMAR UNTUK BAYI SELSEMA

5 CARA KELUARKAN SUSU BADAN YANG SEDIKIT SELEPAS BERSALIN

SENARAI PANTANG LARANG G6PD